Tuesday, March 6, 2007

Cheezits & Mt Dew

Who’s with me here? What’s your favorite indulgence? I think I could LIVE on Cheezits and Mt Dew. I’d die at 35, but OMG I would enjoy every snacking moment!!! My 2nd favorite is Cherry Coke and some sort of chocolate. Like those chocolate donettes. Or a Mr Goodbar. Something like that. MMMM MMMM

Anyways, I’m only obsessing on that stuff because I’m trying to be good here. And my boss isn’t making it easy for me. He and I both LOVE soda. And as an attempt to make each other feel less guilty about drinking it, we will buy each other a soda so we don’t have to drink it alone. We both leave on Sunday for Georgia, we just went live with a new computer system, etc etc. Things are busy. So he comes in today with a soda and I was like - YOU HAVE TO STOP THIS... It’s a SICKNESS! And he was like “We’re going out of town anyways, this week is shot, just drink it! Ok, I’m drinking it. UNDER DISTRESS! Yeah right. LOL. He’s too nice to me.

Although, after all this yoga (etc) I am noticing my body looks different. I haven’t really lost any weight (maybe 3 - 4 lbs) but I just feel BUFF! I mean, I have some serious muscles going on in my arms and my legs. Even my stomach. It’s not that there’s any less of me, but it is definitely moving around somehow. I LIKE IT! I feel really good about myself :) I know it’s kinda cheesy to most of you with the hug yourself, love yourself yoga thing, but I don’t care what you all say now. I’m happy, I’m like myself, and I’m starting to get majorly healthy.

So I’m starting to get excited about my trip to Georgia. Don’t ask me why. Macon, GA isn’t exactly a cool place. Although I did just find out that on our way back home we are going to be spending the night in Atlanta for St Patricks day. Yup Yup, me and the PERV crew drinking in the ATL. LOL! Am I gangsta or what? 1 bad part tho is that we fly out at the ungodly hour of 6am. Think that’s bad enough? Well, apparently the time changes that morning so we lose an ADDITIONAL hour. That means by the end of Sunday I’ll have lost essentially FOUR HOURS. sigh. Not everything can be perfect right?

OH!! and for any of you interested, we’re doing some awesome stuff for the make a wish foundation here at my work. I’m on the committee. If any of you like Gold Canyon Candles, let me know! We are selling them to raise money (Over 50% of the proceeds go towards our goal!) Also, we are having a huge company sponsored yard sale at the beginning of April. If you have old clothes or toys or furniture or ANYTHING you just want gone - let me know. You will get a receipt from Make-a-Wish for a tax write off and then we will sell the stuff at the yard sale. The little girl we are sponsoring is named Ashley. She’s 6 and has kidney tumors that keep her isolated in the house and on chemotherapy. Her wish is to go to Disneyland with her family in May.

Ok folks - that’s it for me. I gotta get back to work. Have a good one!


  © Blogger templates 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP